Eixe món

23 03 2011

Ja fa uns dies que no estic gaire en eixe món com diria en Raimon. Cada cop al matí em desperto més d’hora i començo a fer llistes mentals dels pendents, tinc diversos fronts oberts (família, feina, entrenament, expedició, espònsors, premsa, amics) i el batibull intern es cada cop més intens. Marxar (desaparèixer) dos mesos de Lleida no es gratuït. De vegades el cervell va tant ràpid que no tinc la calma suficient per distingir entre lo prioritari i l’urgent. Tant sols em resten 11 dies abans d’embarcar direcció  el miratge de la moderna Doha  i després fer cap a la caòtica i alhora estimada Katmandú.

Però tranquils, encara no em sento nerviós, es tant sols un inconsistent  i llunyà neguiteig que il·lumina l’horitzó quotidià.


Accions

Information

2 responses

30 03 2011
estela

Juanjo…………………gràcies un cop més per compartir amb tots nosaltres les teves experiències uniques i especials. Però……per a quan un llibre teu????????
Besets

24 03 2011
andreu b.

Vaja, ja m’agradaria a mi –i a molts de mes, vale !!- estar així… neguitosos o nerviosos… si es per tan bona causa.
En fin.. me faras dir allò de … quan sigui gran vull ser com….
Apa, anims.. que no queda gaire !!

Deixa un comentari

